×
Zoeken in Lezen123

Wearglas Leesbrillen

Wearglas leesbrillen, ontworpen in Stockholm

Wie zegt dat een leesbril een saaie noodzaak moet zijn? Glas Eyewear is het Scandinavische brillenmerk dat iconische leesbrillen, zonnebrillen en brillenaccessoires aanbiedt. Het bedrijf is opgericht door Christoffer Sundberg in 2018. Deze brillen zijn mede bekend geworden door de influencers Olcay Gulsen en Bridget Maasland die zweren bij de glas scandinavia brillen.

Christoffer begon het merk nadat zijn moeder geen stijlvolle leesbrillen kon vinden die haar zelfvertrouwen gaven en bij haar stijl pasten. Sindsdien heeft hij het doel om van een leesbril een modestatement te maken. Zo wordt een alledaags essentieel item iets om je mooier te maken.

Iconisch design

Wearglas innoveert een iconisch design DNA door Scandinavische eenvoud te combineren met een gedurfde, high-fashion benadering. Het assortiment bestaat uit meerdere collecties. De hoofdcollectie omvat eenvoudige en toch mooie monturen die nooit uit de mode raken. De Icons collectie belicht vernieuwde klassieke vormen en biedt tijdloze luxe geïnspireerd door iconische vrouwen door de eeuwen heen. De More is More collectie biedt een prachtige reeks van opvallende monturen in tweekleurig acetaat en gouden metalen details. Lente/zomer 2023 GLAS EYEWEAR wordt gekenmerkt door een mix van opvallende items als tijdloze stijlen van hoogwaardige materialen.

Alledaagse luxe voor de moderne vrouw

GLAS EYEWEAR heeft leesbrillen, blauw licht filter brillen en zonnebrillen voor elke gelegenheid. Met zo’n breed aanbod en een redelijke prijs tussen €79 en €99 kunnen klanten hun eigen unieke brillengarderobe samenstellen. Van stijlvolle blue-light blockers voor op kantoor, eyecatchers voor bij feestlooks of klassieke, comfortabele monturen uit het basis assortiment – GLAS heeft voor ieder wat wils.

De bril van Olcay Gulsen

Glas Eyewear heeft de laatste tijd online veel reclame gemaakt, waardoor ze niet te missen waren. Hun aanwezigheid was prominent en opvallend. Bovendien hebben ze slim gebruik gemaakt van Nederlandse influencers, zoals Olcay Gulsen en Bridget Maasland, om hun merk te promoten. Deze samenwerkingen hebben bijgedragen aan de groeiende bekendheid van Glas Eyewear in Nederland.

Alledaagse schoonheid verbeteren

Het GLAS principe is dat de kleine dingen in het leven iets zijn om te vieren. Het merk is bovendien gebaseerd op het geloof dat het alledaagse, verbeterd kan worden door het creëren van een levensstijl die een positief gevoel oproept. Van vriendelijke mensen en zelfzorg tot mooie duurzame spullen. Wij noemen het: Alledaagse schoonheid verbeteren.

Kwaliteit

Alle brillen zijn gemaakt van de mooiste stukken acetaat. Veelal verstevigd door een metalen pen door de poot, ook wel core-wire genoemd. Deze combinatie maakt de bril ijzersterk en zorgt ervoor dat de bril jaren mee gaat. Wat dat betreft hoef je dus niet regelmatig een nieuwe leesbril te kopen, tenzij je hem kwijt raakt of gewoon het liefst de hele collectie in je bezit hebt 😉